2017-02-14 13:56:04
    14.02.17
    מנדי אושר

    בכנס ירושלים תוקף אריה קינג ואומר: "המדינה מחייבת אותם לשמור על כתובת בירושלים. למה? זה החוק שממשלות ישראל כפו עליהם. מי שלא ישמור על כתובתו, יאבד את אזרחותו".

    "אני בעד לתת להם אזרחות מלאה! אין חצי-חצי. אם הם גרים בשטח הריבוני של ירושלים, הם אמורים להיות אזרחים שווי זכויות. ברגע שזה יקרה העיר תתרוקן. כי הם לא באמת גרים בירושלים. לכן הדמוגרפיה לא מפחידה אותי. תנו להם אזרחות מלאה והם יוכלו לעבור למקומות אחרים, מקומות שבהם הם באמת גרים, מי שהקים את החומה לא הועיל בכלל. להיפך. הקמת החומה גרמה לזליגה של ערבים לשכונות כמו הגבעה הצרפתית ואפילו בתוך העיר, ברחוב החבצלת. את מקומם בשכונות שמעבר לחומה, מילאו תושבים מחברון ומג'נין. והעירייה חייבת לתת להם שירותים, זה גם מסביר המצב הכלכלי הקשה של עיריית ירושלים".

    לדבריו: "אין לנו ממשלת ימין! שאף אחד לא ישלה את עצמו. אם ראש הממשלה מתגאה בקונגרס האמריקאי שהוא בנה הכי פחות מכל ראש ממשלה אחר בירושלים. זו לא ממשלת ימין. גם ניר ברקת, ראש עיריית ירושלים, אינו ימני. ברקת נותן המון אישורי בנייה לבנייה של ערבים במזרח העיר. אותה דירה במערב העיר עולה הרבה יותר כי חסרות דירות".